خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/24 - 08:05
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
نوین:

طرح‌های اولویت دار تبریز در اولویت‌های کاری وزارت نیرو؛ از طرح توسعه 600 مگاواتی نیروگاه حرارتی تبریز تا اتمام پروژه ملی انتقال آب ارس

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی گفت: در دیدار روز گذشته نمایندگان تبریز آذرشهر و اسکو با وزیر نیرو چندین طرح مهم و زیربنایی اولویت دار تبریز مورد بحث پیگیری و تاکید قرار گرفت و وزیر نیرو ضمن موافقت دستور اجرای اولویت دار این طرح ها را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علیرضا نوین به همراه تعدادی از نمایندگان مردم تبریز آذر شهر و اسکو  در مجلس شورای اسلامی با مدیران سازمان آب منطقه ای استان آذربایجان شرقی و شرکت سرمایه گذار نیروگاه، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب این استان نشست مشترکی برگزار کرد.

بر اساس این گزارش در جلسه نمایندگان تبریز، آذر شهر و اسکو و همچنین نمایندگان شبستر و مرند و جلفا دستور وزیر نیرو برای اجرای طرح توسعه ۴۰ هکتاری از سوی شرکت توانیر به نیروگاه حرارتی تبریز با تحویل زمین سرمایه گذار و اتمام پروژه انتقال آب ارس با الویت کاری این وزارتخانه از نتایج این جلسه مشترک بود که پس از توضیحات مدیران سازمان آب منطقه ای استان و شرکت سرمایه گذار نیروگاه و همچنین توضیحات مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان با دستور وزیر در فرایند کاری و الویت دار وزارتخانه قرار گرفت.

علیرضا نوین با تائید این خبر گفت: در دیدار روز گذشته نمایندگان تبریز آذرشهر و اسکو با وزیر نیرو چندین طرح مهم و زیربنایی اولویت دار تبریز مورد بحث پیگیری و تاکید قرار گرفت و وزیر نیرو ضمن موافقت دستور اجرای اولویت دار این طرح ها را صادر کرد.

وی افزود در این جلسه که نتایج مثبتی نیز به همراه داشت پروژه‌های زیربنایی مهمی همچون طرح توسعه 600 مگاواتی نیروگاه حرارتی تبریز تسریع در اتمام پروژه ملی انتقال آب ارس به تبریز تکمیل مدول دوم تصفیه خانه تبریز و آذرشهر احداث نیروگاه خورشیدی 200 مگاواتی توسط بخش خصوصی و تامین اعتبارات لازم برای تکمیل پروژههای برق رسانی و آبرسانی روستایی استان مطرح و موافقتهای لازم در این خصوص حاصل شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس ابراز امیدواری کرد با اجرا و تحقق کامل دستورات اخیر وزیر نیرو زمینه برای توسعه زیربنایی مرکز استان در بخشهای مختلف انرژی نظیر برق و آب و رفع چالش‌های اصلی شهروندان فراهم گردد./

پایان پیام

  • کد خبر : 383211
کلمات کلیدی
مهدی سعدی آرانی
خبرنگار

مهدی سعدی آرانی

آخرین اخبار